«τρέχεις» σωστά το e-shop σου;
02/04/2020Η δύναμη των social media
27/04/2020Πολυσυζητημένος τα τελευταία χρόνια ο όρος “Content Marketing…” Απόλυτα λογικό! Πρόκειται για μια πολύ αποτελεσματική μέθοδο με την οποία προσελκύουμε και διατηρούμε το ενδιαφέρον του κοινού στο οποίο στοχεύουμε, με την δημιουργία και την διάδοση δωρεάν ποιοτικού και πρωτότυπου περιεχομένου. Ο στόχος είναι η μετατροπή των επισκεπτών και υποψήφιων πελατών, σε πελάτες, όπως και των πελατών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες (conversion).
To σχετικό με τα προϊόντα σας ή με τις υπηρεσίες που προσφέρετε ποιοτικό περιεχόμενο, είναι αυτό που χρειάζεται να διαδώσετε.
Τι πετυχαίνετε με το ποιοτικό περιεχόμενο;
Να δώσετε κίνητρο στο κοινό να σας γνωρίσει, να του αρέσετε, να σας εμπιστευτεί τόσο, ώστε να του δημιουργηθεί η επιθυμία να συνεργαστεί μαζί σας.
Πώς λειτουργεί το content marketing;
- Ιδιαίτερο, ξεχωριστό περιεχόμενο
Η δημιουργία σχετικού και φροντισμένου περιεχομένου, που να σημαίνει κάτι για το κοινό στο οποίο στοχεύετε, είναι το «μυστικό της επιτυχίας» για το content marketing. Μεγάλης σημασίας είναι και το εικαστικό κομμάτι του περιεχομένου σας με εικόνες και video, για το λόγο αυτό μην το αμελείτε, γιατί τραβά την προσοχή των καταναλωτών. Πρέπει να φτιάξετε ένα πλάνο δημοσιεύσεων περιεχομένου και χρειάζεται να το τηρείτε με απόλυτη συνέπεια. Έτσι θα δημιουργήσετε μια σχέση με το κοινό που σας ενδιαφέρει. - Διανομή περιεχομένου
Για να ξεκινήσετε, μοιράστε το περιεχόμενό σας στο website και το blog της επιχείρησής σας, στα social media κανάλια σας (facebook, instagram, youtube). - Στόχευση σε συγκεκριμένο κοινό
Για να δημιουργείτε περιεχόμενο, πρέπει να γνωρίζετε το κοινό σας πάρα πολύ καλά! Αν όχι, τότε ξεκινήστε την έρευνά σας και βασιστείτε στα αποτελέσματά της
ώστε η στρατηγική σας να είναι αποδοτική.
Χρειάζεται να αναγνωρίσετε τις ανάγκες, τα προβλήματα αλλά και τα ενδιαφέροντα του κοινού σας για να το αφορά το περιεχόμενό σας.
Αυτό μπορείτε να το πετύχετε διαβάζοντας προσεκτικά τα σχόλια των επισκεπτών σας, στις πλατφόρμες που διαχειρίζεστε (όπως website, blog, social media).
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ: Το περιεχόμενο που δημιουργείτε είναι για το κοινό στο οποίο στοχεύετε, δεν είναι για εσάς. - Η κινητοποίηση του κοινού σας
Με την ερώτηση στον εαυτό σας «τι θέλω να πετύχω με το content marketing;»
– Τη δημιουργία «σχέσης με το κοινό» για τη διάδοση των προϊόντων/υπηρεσιών μου
– Την αύξηση της επισκεψιμότητας του site μου
– Την αύξηση του «reach» μέσω των social media
Όποιοι και αν είναι οι στόχοι σας, αυτό θα το πετύχετε με μια ξεκάθαρη προτροπή ενέργειας «Κουμπί Προτροπής για ενέργεια» [Call to Action ήCTA].
Δημιουργία πλάνου
Δέσμευση τήρησης πλάνου content marketing
Επαφή με το κοινό
Μέτρηση/απόδοση των προσπαθειών στο κοινό σας
Μην ξεχνάτε: το content marketing είναι μια διαρκής προσπάθεια για εξέλιξη και βελτίωση. ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
Αν δεν εφαρμόζετε ήδη κάποιο πλάνο, μην καθυστερείτε!
Ξεκινήστε…και θα εκπλαγείτε με αυτά που μπορεί να κάνει για την δική σας επιχείρηση!
Με το Content Marketing έχετε όλα όσα χρειάζεστε για να προσελκύσετε επισκέπτες, να τους μετατρέψετε σε επαφές και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας! …και εννοείται, εμείς η ομάδα της graphicnet, είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια!