e-shop: ποτέ δεν είναι αργά!
31/03/2020τί είναι το content marketing;
07/04/2020Έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα και σε προβληματίζει πως θα αυξήσεις τις πωλήσεις σου;
Πως θα το κάνεις να είναι πιο ανταγωνιστικό;
Διάβασε μερικά χρήσιμα tips παρακάτω, για να:
– αυξήσεις τα έσοδα του e-shop σου
– αυξήσεις τη διατήρηση των πελατών στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα
– αυξήσεις την μέση αξία της παραγγελίας
Τα βασικά…
- Να έχεις ξεκάθαρη περιγραφή & φωτογραφίες για τα προϊόντα!
Όσο περισσότερες λεπτομέρειες και πληροφορίες περιέχει η περιγραφή, τόσο περισσότερες απορίες θα καλύψεις σε σύντομο χρονικό διάστημα στους επισκέπτες και πιθανούς πελάτες του eshop σου. Η αναφορά διαθεσιμότητας σε χρώματα και νούμερα είναι ιδιαίτερα σημαντική, όπως και η αναγραφή της έκπτωσης εάν υπάρχει. - Στις παραλλαγές των προϊόντων χρησιμοποίησε διαφορετικές φωτογραφίες!
- Χρησιμοποίησε βίντεο και τρισδιάστατες απεικονίσεις για τα προϊόντα σου!
- Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων ή των υπηρεσιών.
- Ρύθμισε σωστά την αξία Φ.Π.Α. ανά χώρα!
- Διευκόλυνε τον πελάτη στη διαδικασία του checkout (γρήγορα και εύκολα)!
- Δώσε στον πελάτη κίνητρα να επιστρέψει με επιπλέον εκπτώσεις και προσφορές, όπως χρήση κουπονιών κ.λπ.
- ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά: Είναι πολύ σημαντικό στην περίπτωση που δεν υπάρχει τρόπος για δωρεάν μεταφορικά, το κόστος τους να αναφέρεται ξεκάθαρα και εννοείται να είναι ακριβές!
Τα γνωστά μας ratings, testimonials, reviews…
Μεγάλο ποσοστό (πάνω από το 70%) των καταναλωτών που θέλει να αγοράσει, διαβάζει τα reviews των προϊόντων και των υπηρεσιών, πριν προχωρήσει σε αγορά.
Η αξιοπιστία που προσθέτουν τα reviews & τα ratings στα προϊόντα του eshop σας είναι καθοριστική. Μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων σε σημαντικό βαθμό.
Cross Selling & Upselling
- Χρησιμοποίησε τη δύναμη του cross selling. (Διασταυρούµενες Πωλήσεις)
Τι είναι το cross selling;
Αγοράζοντας ο πελάτης ένα προϊόν, του προτείνεται να αγοράσει και κάποιο άλλο προϊόν, από άλλη κατηγορία που όμως λειτουργεί ως συμπληρωματικό του προϊόντος που αγόρασε.
Ας πάρουμε ένα παράδειγμα: Ένας πελάτης που αγοράζει ένα κινητό τηλέφωνο, εμείς τον προτρέπουμε να αγοράσει και την αντίστοιχη θήκη. - Upselling (Μεγιστοποίηση Αξίας Πωλήσεων)
Τι είναι το upselling;
Είναι η στρατηγική με την οποία ο πωλητής προτρέπει τον πελάτη να αγοράσει προϊόντα ή υπηρεσίες που ανήκουν στην ίδια κατηγορία μεν, όμως είναι μεγαλύτερης αξίας, υψηλότερων προδιαγραφών ή με πρόσθετα χαρακτηριστικά.
Για παράδειγμα : Αν ο πελάτης ενδιαφέρεται να αγοράσει μια «απλή τηλεόραση» ο πωλητής τον παρακινεί να αγοράσει ένα άλλο πιο ακριβό μοντέλο, με υψηλότερες προδιαγραφές και πρόσθετα χαρακτηριστικά.
Οι επιτυχημένες αυτές στρατηγικές είναι ιδιαίτερα αποδοτικές, όταν εφαρμοστούν σωστά, σε συνδυασμό ή ξεχωριστά. Ο πελάτης αισθάνεται ικανοποιημένος από την επιλογή της αγοράς του και θα επιστρέψει σύντομα στο eshop με νέα παραγγελία.
Και μην ξεχνάς ότι αν αισθανθείς ότι χρειάζεσαι υποστήριξη και βοήθεια για την διαχείριση της σωστής λειτουργίας του eshop σου, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε!